Kalendarz

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

Imieniny obchodzą:

21-450 Stoczek Łukowski

e-mail:

pogotowiestoczek@wp.pl

W dniach 31.07 – 08.08 2107 roku odbyła się ośmiodniowa wycieczka do Szklarskiej Poręby, w której wzięli udział wychowankowie Pogotowia Opiekuńczego w Stoczku Łukowskim, pod opieką wychowawców. Dzięki uprzejmości dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie Pana Jarosława Grabowskiego, mieliśmy zapewnione zakwaterowanie i wyżywienie. Po przybyciu na miejsce i krótkim odpoczynku udaliśmy się na spacer po okolicy. Drugiego dnia wyruszyliśmy w Góry Izerskie, zwiedzając Wodospad Kamieńczyka.

Następnie wybraliśmy się do Jeleniej Góry na Termy Cieplickie po drodze zwiedzając Park Miniatur „Budowle Świata” w Mysłakowicach. Czwarty dzień wycieczki był wyjątkowy, gdyż wybraliśmy się wtedy na wycieczkę do czeskiej Pragi, gdzie pod kierunkiem przewodnika zwiedziliśmy zabytki stolicy Czech. W Pradze na Placu Wacława mogliśmy spróbować regionalnych przysmaków w restauracji „Czeskie Jadło”. Następnego dnia nasi wychowankowie, pod okiem wychowawców, mogli skorzystać z atrakcji Rodzinnego Parku Rozrywki „Esplanada”. Kolejnym punktem naszej wycieczki był wyjazd do Wrocławia. Pobyt w Stolicy Dolnego Śląska rozpoczęliśmy od zwiedzenia Starego Miasta. Następnie udaliśmy się do Z.O.O, podziwiając zwierzęta i oceanarium. Czas wolny wypełniały nam aktywne zabawy na świeżym powietrzu. Ostatni dzień naszego pobytu w Szklarskiej Porębie zakończył się wspólnym pieczeniem kiełbasek przy ognisku. W drodze powrotnej do Stoczka Łukowskiego zajechaliśmy do Częstochowy, gdzie zwiedziliśmy Klasztor Jasnogórski. Wycieczka przyniosła nam wiele radości i wiele niezapomnianych wrażeń.

Szukaj na stronie

Linki

Zegar

trwa inicjalizacja, prosze czekac...tanie apartamenty wroclaw

Licznik odwiedzin

408810
Dzisiaj
Wczoraj
142
160

POGODA

Copyright © 2016. Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim. All Rights Reserved.