Kalendarz

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

Imieniny obchodzą:

21-450 Stoczek Łukowski

e-mail:

pogotowiestoczek@wp.pl

Dnia 10 czerwca 2017 roku odbyła się jednodniowa wycieczka do Białowieży, w której wzięli udział wychowankowie Pogotowia Opiekuńczego w Stoczku Łukowskim, pod opieką wychowawców: Pani Iwony Jonczyk i Pani Doroty Zaremba. Nasi podopieczni mile spędzili czas na terenie Białowieskiego Parku Narodowego. Pierwsze kroki skierowaliśmy do Muzeum BPN, gdzie pani przewodnik w interesujący sposób opowiedziała nam o faunie i florze występującej na terenie BPN. Następnie udaliśmy się do Rezerwatu Pokazowego Żubrów. Wychowankowie z zainteresowaniem przyglądali się zwierzętom. Największym zainteresowaniem cieszyły się żubry, wilki, łosie, dziki i żbiki.

Nasza młodzież chętnie odbyła spacer Szlakiem Dębów Królewskich, który dzięki pani przewodnik, był jednocześnie „żywą lekcją historii i przyrody”. Odwiedziliśmy również Cerkiew Św. Mikołaja w Białowieży, jednak ze względu na trwający remont, mogliśmy podziwiać ją tylko z zewnątrz. Zwiedzanie zakończyliśmy wspólnym obiadem w gospodzie „Polana Żubra” w Pogorzelcach. Po objedzie był czas na odpoczynek na łonie natury. W drodze powrotnej do placówki, wychowankowie chętnie wzięli udział w quizie na temat Białowieskiego Parku Narodowego. Nagrodą za wykazanie się zdobytą wiedzą były słodycze. Do Pogotowia wróciliśmy zmęczeni, lecz szczęśliwi i pełni wrażeń.

Szukaj na stronie

Linki

Zegar

trwa inicjalizacja, prosze czekac...tanie apartamenty wroclaw

Licznik odwiedzin

410482
Dzisiaj
Wczoraj
200
194

POGODA

Copyright © 2016. Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim. All Rights Reserved.